Novinky
Společnost TISCALI MEDIA, a. s., neposkytuje žádné agenturní objemové bonusy
26. 2. 2024 — Společnost TISCALI MEDIA, a. s., oznamuje že od od začátku kalendářního roku 2024 neposkytuje žádné agenturní objemové bonusy či agenturní slevy pro online formáty všech obchodních a inzertních sdělení.
Nový ceník je pro Vás k dispozici https://www.tiscalimedia.cz/pro-inzerenty.
Společnost Livesport si pro monetizaci reklamního prostoru vybrala skupinu DIGNITY. Reklamu mediálním agenturám a klientům bude prodávat TISCALI MEDIA / ARBOmedia
2. 6. 2023 — Společnost Livesport, globálně působící pod značkou Flashscore si vybrala media zastupitele pro prodej reklamního prostoru v ČR. Stalo se jím seskupení firem DIGNITY.
Reklamní prostor bude nabízet mediálním agenturám a klientům TISCALI MEDIA / ARBOmedia, které v Netmonitoru vystupují jako jedna entita. Pod sebe tak zařadí největší sportovní projekt na českém trhu. V rámci spolupráce bude TM / ARBO zastupovat weby Livesport.cz, Eurofotbal.cz, Tenisportal.cz a mobilní aplikaci LiveSport, která patří k největším na tuzemském trhu.
Návštěvnost společnosti Livesport do této doby nebyla oficiálně měřena. To se nyní mění.
„Cílem spolupráce je najít cestu, jak zachovat služby uživatelsky přívětivé a zároveň nabídnout reklamní prostor zadavatelům. Celkový počet zobrazení stránek na webu a v aplikaci Livesport je více než 380 miliónů měsíčně, což znamená víc než 1 miliardu reklamních impresí. Jedná se tak o největší zásah v tomto segmentu v ČR. Věříme, že v media plánování nyní můžeme nabídnout opravdu něco nového a velkého,“ říká Michal Kubík, CEO TISCALI MEDIA, a.s.
„Livesport je pro nás velká příležitost, jak vnést nový vítr na český mediální trh. Uvidíme, jak jeho projekty zahýbou s TOP 5 dle Netmonitoru.“, dodává Petr Jaroš, CEO ARBOmedia, s.r.o.
Reklamní systém pro výdej display reklamy i programatiku bude PERFORMAX. Jde o vlastní technologickou platformu pro optimalizaci reklamního prostoru, kterou již 10 let vyvíjí společnost Performax.cz, s.r.o.
Hlavním technologickým manažerem pro výběr a implementaci vhodných reklamních řešení se stal Hubert Gall, který ve společnosti Performax.cz působí na pozici Head of Ad Solutions, senior manager.
Rozvoj obchodních příležitostí napříč skupinou DIGNITY zaštítí Lukáš Havrda, Business Development Director.
„Naší velkou výhodou je to, na co jsme vsadili již před několika lety. Budovali jsme každou firmu samostatně. To se nyní ukazuje jako velká výhoda oproti konkurenci. Pokud přijde opravdu velký partner a potřebuje kompletní řešení, má tak k dispozici všechny naše společnosti, které klientovi mohou nabídnout komplexní spolupráci. Livesport tak bude mít k dispozici vydavatele, media zastupitele, mediální agenturu i technologie, čímž pokryje vše, co pro monetizaci reklamního prostoru potřebuje“, za celou skupinu shrnuje Jakub Hulík, CEO skupiny Dignity.
O společnosti Livesport:
Livesport je česká technologická společnost se sídlem v Praze, která se od svého založení v roce 2006 stala globálním lídrem v poskytování rychlých, přesných a relevantních informací sportovním fanouškům a nadšencům po celém světě. Od té doby se produkty Livesport rozrostly na 4 digitálních platformách a dnes pokrývají 40 sportů pro více než 100 milionů unikátních uživatelů v 70 zemích. Mobilní aplikaci si do svých mobilních zařízení stáhlo již více než 120 milionů fanoušků. Vlajkovou lodí je globální síť Flashscore, která sportovním nadšencům nabízí komplexní datovou službu v podobě výsledků a statistik v reálném čase, nově spuštěné sportovní zpravodajství Flashscore News včetně multimediálního obsahu, ale také audiokomentáře. Českou verzi webu a aplikace patřící do sítě Flashscore znají fanoušci pod názvem Livesport.
O společnosti DIGNITY:
DIGNITY je investiční uskupení firem se zaměřením na moderní technologie, internetovou reklamu a tvorbu webových služeb působící na trhu od roku 2008. Do portfolia DIGNITY patří vydavatelství TISCALI MEDIA, a.s., media zastupitelství ARBOmedia, s.r.o., digitální mediální agentura Performio.cz, s.r.o., technologické společnosti Performax.cz, s.r.o. a Antiadblock.com, s.r.o.. Díky takto širokému záběru a kombinaci silných stránek jednotlivých týmů mohou naše jednotlivé společnosti nabízet svým klientům více služeb a řešení najednou. Pro klienty je tak komunikace a spolupráce s námi efektivní a výhodná, protože se dokážeme přizpůsobit i unikátním potřebám.
Games.cz představuje nové studio, které bude sloužit pro tvorbu videoobsahu napříč TISCALI MEDIA
1. 11. 2022 — Po několikatýdenní rekonstrukci bylo uvedeno do provozu nové studio herního webu Games.cz ze stáje TISCALI MEDIA.
Výsledkem celé renovace je moderní studio, které slouží pro tvorbu videoobsahu nejen serveru Games.cz, ale i webům ZeStolu.cz a Fights.cz. Díky systému dvou stanovišť, kombinaci až čtyř kamer a novému settingu mikrofonové soustavy a rozložení světel je možné nahrávat nejrůznější spektrum pořadů od tradičních podcastů, přes komentované streamy až po diskusní panely. Studio umožňuje využívat technologii green screen na menším stanovišti a barevně variabilní kombinace pozadí na větším diskusním a podcastovém stanovišti.
Vše o deskových hrách na jednom místě! Tiscali Media a. s. rozšířilo portfolio o nový web
25. 10. 2022 — Deskové hry dobývají srdce lidí na celém světě, Česko nevyjímaje. Mediální skupina TISCALI MEDIA, a.s., která patří mezi pětku nejsilnějších hráčů na českém trhu, proto rozšířilo své portfolio o další zájmový projekt ZeStolu.cz zaměřený právě na tuto oblast.
ZeStolu.cz představuje čtenářům novinky ze světa deskových her, pomáhá jim s jejich výběrem prostřednictvím recenzí, umožňuje jim o „deskovkách“ diskutovat na svých fórech nebo vyhledávat v masivní databázi vydaných her i míst, kde si je mohou zahrát. Společně s deskovými hrami se pak web bude věnovat i stolním RPG hrám a wargamingu.
Šéfredaktorem ZeStolu.cz se stal Patrik Hajda, dlouholetý redaktor videoherního serveru Games.cz, který patří do portfolia Tiscali.cz. Deskovým hrám se věnuje většinu svého života.
„Na českém internetu jsem dlouho postrádal web, který by poskytoval denní zpravodajství o deskových hrách z Čech i zahraničí, přinášel recenze, tematické články i komentáře. Jak koníček stolních her neustále nabývá na síle, bylo čím dál tím víc znát, že tu chybí médium, které by s ním dokázalo držet krok a pokrývalo dění kolem něj. ZeStolu.cz má ambice stát se klíčovým místem pro každého příznivce stolního hraní v České republice,“ říká Hajda.
„Deskové hry nyní zažívají zlaté období a jejich popularita ještě poroste. Na Games.cz jsme si ověřili, že mezi českými čtenáři je o tento typ obsahu velký zájem a dalším logickým krokem bylo vytvoření samostatného, plně profesionálního webu, kam budou přispívat lidé, kteří tématu rozumí,“ vysvětluje obsahový ředitel společnosti Tiscali Media, a.s. Aleš Smutný. „Web věnovaný deskovým a wargamingovým hrám plně zapadá do našeho portfolia a budoucí strategie rozvoje v zájmovém sektoru,“ doplňuje.
Zatímco dříve lidé znali jen Monopoly či Dostihy a sázky, dnes vzniká ročně přes tisíc her nejrůznějších typů. Deskové hry se staly široce rozšířenou společenskou zábavou a tituly jako Na křídlech, Karak či Dixit našly své místo v mnoha domácnostech.
O růstu popularity deskových her svědčí i situace na českém trhu. V posledních několika letech vzniklo v Česku hned několik nových vydavatelství zaměřených na deskové hry a ročně se do českého jazyka přeloží více než sto zahraničních her.
O české firmy je zájem v zahraničí, což potvrzuje akvizice českých ADC Blackfire globálním gigantem Asmodee. Na crowfundignové platformě Kickstarter se jen loni vybralo na deskové hry v přepočtu víc než 6,7 miliardy korun.
V poslední době rovněž roste obliba stolních RPG (her na hrdiny), které si postupně získávají více a více fanoušků. Už dávno už nejsme odkázáni jen na legendární Dračí doupě. Oblasti wargamingu pak dominuje především společnost Games Workshop a její vlajková loď Warhammer 40,000, která si našla cestu do řady médií. ZeStolu.cz představí čtenářům mnoho dalších vydavatelství a her.
Extra Online Media bude nově obchodně zastupovat ARBOmedia, část inzertního prostoru zůstane v režii EOM
15. 11. 2021 — Vydavatelství Extra Online Media (EOM) ukončilo několikaletou spolupráci s mediálním domem Czech News Center (CNC) spočívající v obchodním zastupování. Jeho novým partnerem se v novém roce stane provozovatel internetových médií a služeb, společnost ARBOmedia, s.r.o. (ARBO).
„Po letech cítíme, že je čas na změnu. ARBOmedia je silný hráč v obchodním zastupování médií a má velké know how. Věříme, že spolupráce nám přinese ještě větší obchodní úspěchy. Zároveň plánujeme další rozvoj vlastního obchodního týmu, část inzertního prostoru si budeme i nadále prodávat sami,“ vysvětluje obchodní ředitelka Extra Online Media Michaela Kačena.
ARBOmedia tím rozšíří své portfolio o weby Extra Online Media, které oslovuje více než 58 % internetové populace, konkrétně přes 5 milionu reálných uživatelů měsíčně. Provozuje weby eXtra.cz, Lifee.cz, G.cz, Toprecepty.cz, Extralife.cz a OneTV.cz.
Spolupráce bude nastavena tak, že část inzertního prostoru bude nabízet společnost ARBOmedia, část vlastní obchodní tým Extra Online Media. Výjimkou je však web Toprecepty.cz, který nadále zůstane ze 100 procent v režii obchodního týmu Extra Online Media. Jedničku mezi weby o vaření koupilo vydavatelství v loňském roce a v tom letošním se podařilo zásadně zvýšit jeho návštěvnost. Podle NetMonitoru jej navštěvuje 2,3 milionu uživatelů měsíčně, nabízí přes 60.000 receptů a registruje přes 100.000 kuchařů a kuchařek. Z hlediska počtu návštěv je 2x větší, než konkurenční projekty. V těchto dnech přichází na trh také s dvěma tištěnými video kuchařkami.
„Máme za sebou všichni velmi složitý rok, média nevyjímaje. Přesto se nám podařily úspěchy, například udělat z Topreceptů absolutní jedničku v kategorii webů, které se věnují vaření, a také výrazně navýšit inzertní příjmy eXtra.cz a Lifee.cz,“ doplňuje Michaela Kačena a připomíná, že velké úspěchy zaznamenalo vydavatelství i s weby G.cz a OneTV.cz, které „stvořily“ například hvězdy jako je TMBK a jeho Továrnu Na Debilno či Tři v jednom.
O ARBOmedia:
ARBOmedia je přední interaktivní mediální zastupitelství poskytující služby v oblasti displej, video a mobilní reklamy. Jako součást vlastní reklamní sítě nabízí produkty založené na prověřených technologiích pro podporu efektivní komunikace on-line reklamy.
O Extra Online Media:
Extra Online Media je internetový vydavatel oslovující více než 58 % internetové populace. Provozuje internetové tituly eXtra.cz, Lifee.cz, G.cz, Toprecepty.cz, Extralife.cz a OneTV.cz. Z dílny EOM vznikly hvězdy jako TMBK a jeho Továrna Na Debilno či Tři v jednom.
Součástí vedení TISCALI MEDIA, a.s. se stává Aleš Smutný
10. 9. 2021 — K vedení TISCALI MEDIA, a.s. se přidává Aleš Smutný, dosavadní šéfredaktor serverůGames.cz a Fights.cz. Bude zastávat pozici obsahového ředitele, který spravuje všechnyredakce pod záštitou TISCALI. Smutný nastoupil do firmy v roce 2010 jako redaktor herníhoportálu Games.cz. Od roku 2017 působí jako šéfredaktor tohoto serveru a v roce 2019 založilúspěšný sportovní web Fights.cz, který jako šéfredaktor vedl až do srpna letošního roku.
„Po více než deseti letech v TISCALI jsem rád, že mohu svou budoucnost s firmou spojit ještě
výrazněji. Máme vynikající portfolio webů, které pokrývají jak zábavní spektrum, tedy
Games.cz či Fights.cz, tak i třeba skvěle rozjetý vědecký Nedd a samozřejmě hlavní
zpravodajský server Tiscali.cz. Mým cílem je efektivní rozvoj a růst všech stávajících webů
TISCALI a samozřejmě příprava a realizace nových projektů, ideálně takových, které najdou
doposud neobsazené místo na trhu, jak se to před dvěma lety povedlo v případě Fights a
boomu MMA,“ konstatuje Aleš Smutný.
Aleš Smutný
Do TISCALI MEDIA nastoupil v roce 2010 jako redaktor herního serveru Games.cz. V říjnu
2017 se přesunul na pozici šéfredaktora tohoto serveru a začátkem roku 2019 pod hlavičkou
TISCALI založil a vedl úspěšný web o MMA Fights.cz. Od září 2020 převzal správu všech
informačních zpravodajských webů TISCALI a řízení jejich redakcí. V září 2021 se stal členem
vedení společnosti jako Director of Content, se zodpovědností za rozvoj stávajících i nových
webů, posilování redakcí a jejich celkové řízení spadajících pod TISCALI MEDIA.
Tiscali Media a. s. spouští nový web StartupInsider.cz
8. 7. 2021 — Internetové vydavatelství TISCALI MEDIA spustilo stránky StartupInsider.cz, které jsou zaměřené na startupy a dění kolem nich.
Dočtete se zde novinky ze světa mladých úspěšných projektů, ať už působí pouze na české scéně, nebo sahají i do zahraničí. Dozvíte se o nejnovějších nápadech, vynálezech, metodách, systémech a jiných pokrokových myšlenkách usnadňujících a zlepšujících každodenní život v oblastech technologií, hardwaru, softwaru, ekologii, dopravě a financích. Za dosavadní dobu své existence server nabídl svým čtenářům takřka 500 článků a témat, které se věnuje současnému startupovému prostředí.
Games.cz redesignoval své webové stránky
28. 5. 2020 — Po téměř deseti letech přistupuje Games.cz k redesignu svých webových stránek.
Herně zpravodajský web GAMES.cz redesignoval své webové stránky. Cílem je nabídnout modernější vzhled a rychlejší načítání obsahu s důrazem na mobilní zařízení. Poslední úpravy webu proběhly v roce 2010. „Kompletní redesign vzhledu pro nás byl naprostou nutností, a to především v oblasti mobilního zobrazení. Celkově ale chceme dohnat současné trendy a posílit svou pozici na špičce české herní žurnalistiky. Kvalitní obsah potřebuje i odpovídající formu a věřím, že tu nyní máme,“ říká Aleš Smutný, šéfredaktor GAMES.cz.
„Hlavním požadavkem na nový vzhled a funkčnost bylo zatraktivnění poskytovaných informací a plnohodnotný a moderní vzhled na mobilech. Čtenář by se měl na stránce orientovat na první načtení a vědět, kde najde top obsah a kde každodenní zpravodajství. Jedním z dalších bodů redesignu bylo efektivnější umístění reklamy a souvisejícího obsahu. Video sekce, která se s příchodem Alžběty Trojanové posunula výrazně vpřed dostává na homepagi trvalé, náležitě exponované místo,“ dodává Aleš Smutný.
Podle dubnových dat průzkumu návštěvnosti NetMonitoru představovala měsíční návštěvnost GAMES.cz více než 300 000 reálných uživatelů. V kategorii gaming zpravodajství jde o druhý nejnavštěvovanější web českého internetu.
Společnost TISCALI MEDIA, a.s. která web vlastní a provozuje před týdnem spustila web Profigamers.cz, který doplňuje obsahově GAMES.cz o zpravodajství z prostředí esportu.
O TISCALI MEDIA:
TISCALI MEDIA, a.s. je tradičním provozovatelem internetových médií a služeb, které měsíčně oslovují více než 5,7 milionu uživatelů. Mezi projekty patří zpravodajský portál Tiscali.cz s aktualitami komentáři a rozhovory. Dále v portfoliu najdete specializovaný web o vědě Nedd.cz, největší a nejstarší web o počítačových hrách a videohrách Games.cz, web s největší databází celebrit a osobností Osobnosti.cz, ekonomicky a finančně zaměřený web Našepeníze.cz, web o filmech a filmovém průmyslu Dokina.cz, či úplnou novinku ze světa bojových sportů Fights.cz. Naší součástí jsou i populární služby jako Tiscali E-mail, datové uložiště Úschovna.cz, databáze hudebních textů Karaoketexty.cz nebo srovnávač cen energií Srovnám.cz.
Od roku 2014 je naší součástí společnost ARBOmedia, s.r.o., jedno z nejvýznamnějších mediálních zastupitelství na českém trhu, které v současné době obchodně zastupuje více než 80 webových projektů.
TISCALI MEDIA spouští web Profigamers.cz zaměřený na esport
21. 5. 2020 — Internetové vydavatelství TISCALI MEDIA spustilo webový projekt Profigamers.cz, který se zaměřuje na esport a esportové hry. Uživatelé se zde dozví novinky ze světa tohoto nového odvětví, přečtou výsledky turnajů a zápasů i profily jednotlivých hráčů a týmů. Zaměřujeme se na celou škálu her, v popředí samozřejmě s populárními hrami jako League of Legends, Fortnite, Counter-Strike: Global Offensive, Dota 2, Call of Duty, PUBG, Rocket League a další…
Po Fights.cz, Moulik.cz, Americanfootball.cz či CZHity.cz, které TISCALI MEDIA spustilo v roce 2019, se jedná o další novinku v portfoliu vlastněných projektů. „Pokračujeme dál v plánovaném růstu ve vlastních projektech. V našem portfoliu tento projekt zasáhne hlavně cílovou skupinu „muži 15-25 let“. Našim inzertním partnerům budeme tak moci nabídnout velký herní pack spojený s naším hlavním herním projektem GAMES.cz,“ říká Michal Kubík, CEO TISCALI MEDIA.
„V několika málo týdnech projekt dostane další samostatné sekce jako video-rozhovory či fotoreportáže z akcí. Šéfredaktorem serveru je Aleš Smutný, který v TISCALI MEDIA zároveň působí na pozici šéfredaktora GAMES.cz.
O TISCALI MEDIA:
TISCALI MEDIA, a.s. je tradičním provozovatelem internetových médií a služeb, které měsíčně oslovují více než 5,7 milionu uživatelů. Mezi projekty patří zpravodajský portál Tiscali.cz s aktualitami komentáři a rozhovory. Dále v portfoliu najdete specializovaný web o vědě Nedd.cz, největší a nejstarší web o počítačových hrách a videohrách Games.cz, web s největší databází celebrit a osobností Osobnosti.cz, ekonomicky a finančně zaměřený web Našepeníze.cz, web o filmech a filmovém průmyslu Dokina.cz, či úplnou novinku ze světa bojových sportů Fights.cz. Naší součástí jsou i populární služby jako Tiscali E-mail, datové uložiště Úschovna.cz, databáze hudebních textů Karaoketexty.cz nebo srovnávač cen energií Srovnám.cz.
Od roku 2014 je naší součástí společnost ARBOmedia, s.r.o., jedno z nejvýznamnějších mediálních zastupitelství na českém trhu, které v současné době obchodně zastupuje více než 80 webových projektů.
ARBOmedia rozšiřuje portfolio o největší online kuchařku tuzemského trhu Toprecepty.cz
25. 11. 2019 — Mediazastupitelství ARBOmedia zahájilo exklusivní spolupráci s portálem Toprecepty.cz, a dále tak rozšiřuje nabídku zastupitelství v segmentu vaření. Největší tuzemská „online kuchařka“ osloví měsíčně 1,8 milionu reálných uživatelek a uživatelů dle Netmonitoru.
Portál Toprecepty.cz je největší ve své kategorii. Uživatelé zde najdou nekonečnou inspiraci, co dobrého uvařit od tisíců kuchařek a kuchařů přehledně členěných do kategorií. Vyhledávat mohou uživatelé zároveň podle surovin, sledovat videorecepty, nebo se nechat inspirovat receptem náhodným.
„Projekt Toprecepty.cz velmi vhodně doplňuje naše portfolio. V segmentu vaření je největším na trhu a nyní můžeme svým klientům a partnerům nabídnout opravdu velký zásah, říká CEO ARBOmedia, s.r.o. Petr Jaroš.
ARBOmedia, s.r.o.
ARBOmedia je přední interaktivní mediální zastupitelství poskytující služby v oblasti displej, video a mobilní reklamy. Jako součást vlastní reklamní sítě nabízí produkty založené na prověřených technologiích pro podporu efektivní komunikace on-line reklamy. Zajišťuje odborné poradenství, širokou škálu služeb a komplexní portfolio produktů pro efektivní a cílené marketingové řešení. V současné době spravujeme více než 94 webových projektů.